Vēlies saņemt jaunumus no WorkPark?

Login

Mēneša uzņēmums > Magic FIB

Magic Factory of Idea Branding...

Kad jāizvēlas apzīmējums pakalpojumiem, ko sniedz Magic Factory of Idea Branding, īsti neder ne pilns serviss, ne integrētās komunikācijas, jo šie vārdu salikumi liekas pārāk pliekani un novalkāti...

    Tieši tā – gluži kā apģērbs, arī publicitātes un pārdošanas veicināšanas pasākumu tradīcijas noveco – pilns serviss sevī ietver visu, sākot no klienta vēlmes un beidzot ar rezultātu analīzi. Bet kā ar vienkārši draudzīgu ieteikumu Veci (vai Jaunkundz), sorry, tev tas neder..., kad klients izteicis savu vēlmi vai ideju?

    Klientam vienmēr taisnība – tas ir daudzu reklāmas aģentūru viens no galvenajiem baušļiem, taču uz ko tas vērsts? Uz klienta nezaudēšanu un peļņas gūšanu jeb izdzīvošanu. Arī tad, ja netiek sasniegts vēlamais rezultāts. Ko tad gribi? Pats vēlējies! Vai to vēlas klients un aģentūra? Nevienam jau nepatīk, kad kāds par viņu ir gudrāks, bet vai pēc tam šie klienti ir laimīgi, nesaņēmuši sarkano gaismu no profesionāļa?

    Magic Factory of Idea Branding ir apvienojušies cilvēki, kas nevēlas pakļauties normām – ne vispārpieņemtām reklāmas normām (protams, izņemot ar likumu noteiktās un morāles normas, kaut gan pēdējās ir maināmas...), ne aizspriedumiem par aģentūrām (draugs vai naudas sūknis jeb vieta, kur lielu kompāniju mārketinga departamentiem norakstīt savu darba dienu un izdevumus...).

    Uzņēmumi, kas jau noticējuši Magic Factory of Idea Branding, nemaz nenožēlo, ka izvēlējušies sadarboties ar gados jauniem un ne ar pusmūža pieredzi apveltītiem profesionāļiem, nevis kādu gadsimtu tradīcijām apveltītu un milzīga reklāmas koncerna dalībnieci.

    Viena no klientiem, alkohola lielveikalu tīkla Krustpunkts mārketinga vadītāja Laura, pati ar darba reklāmas aģentūrā pieredzi, par Magic Factory of Idea Branding izsakās: Uzsākot sadarbību ar "Magic FIB", mani patīkami pārsteidza atbildības sajūta, ar kādu jaunie un radošie darbinieki ķeras klāt ikvienam veicamajiem uzdevumam! Tāpat arī viņa novēl turpmāk nezaudēt uzņēmuma vērtību, kas viņasprāt ir atbildība par veicamo darbu.

    Atzīstu, ka šo to tomēr mēs vieni vēl nevaram pavilkt – kāds lielas un apjomīgas kampaņas vai milzīgus pētījumus, taču priekš tam jau ir partneri un draugi, kā arī reizēm klienti, kā dēļ arī labāk tos dēvējam par partneriem. Mēs paši nefotografējam, jo zinām, ka citi to izdarīs labāk, mēs neapskaņojam pasākumus, jo tam mums ir sabiedrotie – profesionāļi savā jomā. Vienu gan apsolu – mēs nestrādāsim un nemocīsimies ar uzņēmumu, kuru „nejutīsim”, t.i., nespēsim radoši tam pieiet – mēs to godīgi atzīsim un ieteiksim citus, kam tas varētu izdoties, tā atklāti atzīst Aivars, aģentūras radošais direktors.

    Nu ko, Magic Factory of Idea Branding vēl ir resursi, lai ar savām brendētajām idejām apburtu arvien jaunus klientus jeb partnerus (jo jebkurā gadījumā no klienta ieguvuma iegūst arī aģentūra...)!

                                                                                              logo